NAUCZ SIĘ WYKORZYSTYWAĆ SWOJE NADZWYCZAJNE MOCE I PODBIJ ŚWIAT REKLAMY ONLINE

Dziękujemy za zainteresowanie Digital Marketing Heroes 2014! Kolejna edycja już za rok.
Tymczasem zapraszamy do obejrzenia zdjęć i filmów z wydarzenia.

Digital Marketing Heroes to wydarzenie poświęcone sile personalizacji przekazu i reklamy osobistej, mocy Smart Data i zaawansowanej technologii RTB. Na scenę #DMH2014 przybędą superbohaterowie z najdalszych zakątków branży online. Dołącz do drużyny CEE podczas tego jedynego w swoim rodzaju eventu.

dmh-map

Czas i miejsce

13 listopada 2014
PinUp Studio
Nowogrodzka 84/86,
Warszawa

  • Time
    Speaker
    Subject
  • 16:00
    Powitanie
     
  • 16:05-16:45
    Tajemniczy bohater
    Każdy z nas jest bohaterem! Opowieść o tym jak osiągnąć swój cel
  • 16:45-17:05
    Thomas Brandhoff, Managing Director, Sociomantic
    User-Individual Marketing. The Future of Marketing Personalization
  • 17:05-17:25
    Jan Wittek, Head of Client Development, Google
    The power of audience buying in multi-device environment
  • 17:25-17:40
    Robert Bednarski, CEO, Onet
    Robert Bosch, CSO, Sociomantic
    Superbohaterowie 1na1
  • 17:40-17:50
    Music Heroes
    Runda 1
  • 17:50-18:05
    Przerwa kawowa

     
  • 18:05-18:25
    Dylan Slaney, Head of Brand UK & Tesco Markets, dunnhumby
    Driving Customer Loyalty with Touchpoint Personalization
  • 18:25-18:45
    Urszula Szymczyk, Marketing Activation Manager My Coke Teens, Coca-Cola
    Jak skutecznie przykuć uwagę konsumenta? Case study Coca-Cola
  • 18:45-19:05
    Stefan Konopatzki, CMO, Stilago
    The user-centric approach! Active Buyers are your conversion heroes! Stilago Case study
  • 19:05-19:15
    Music Hero
    Runda 2
  • 19:15-19:30
    Przerwa kawowa
     
  • 19:30-20:00
    Panel dyskusyjny
    PROWADZĄCY:
    Maciej Wyszyński, MD CEE, Sociomantic

    PANELIŚCI:
    Krzysztof Sobieszek, CSO, ZenithOptimedia Group
    Paweł Ostrowski, Digital Projects & e-Commerce, nc+
    Tomasz Musiał, Regional Manager CEE, SmartAdserver
    Marcin Winkler, Head of Internet Marketing, Play

  • 20:00-22:30
    Concert Archeo & Night Marks Electric Trio, afterparty with DJ, catering
     

Nasi superbohaterowie zrzucają maski. Zachęcamy do poznania ich z bliska!

 

  • Tajemniczy Superbohater

    Należy do światowej czołówki himalaizmu. Zdobywca ośmiu ośmiotysięczników. Członek kadry narodowej Polskiego Związku Alpinizmu we wspinaczce wysokogórskiej, a także członek zarządu Klubu Wysokogórskiego Warszawa.
    Od kilku lat sukcesywnie realizuje swoje plany związane z Koroną Himalajów (14 ośmiotysięczników). Na wszystkie ośmiotysięczniki himalaista wspiął się bez używania tlenu z butli.

  • Robert Bednarski, Prezes Zarządu, Grupa Onet.pl SA

    Robert Bednarski to doktor nauk ekonomicznych. W latach 1997-2001 prowadził szkolenia dla kadry zarządzającej w zakresie rachunkowości grup kapitałowych. Przed rozpoczęciem pracy w Onecie pracował przez 5 lat w grupie kapitałowej Can Pack gdzie zdobywał doświadczenia z zakresu zarządzania finansami w dużej międzynarodowej organizacji na kolejnych stanowiskach odpowiedzialnych za poszczególne obszary finansów Grupy.

    W Onecie pracuje od 1999 roku, początkowo jako dyrektor finansowy, a od 2001 roku jako Członek Zarządu odpowiedzialny za finanse, inwestycje i G&A. Od 2007 roku jako Wiceprezes Zarządu spółki jest odpowiedzialny za sprzedaż, marketing, PR, badania, finanse, sprawy prawne i relacje korporacyjne. W połowie 2011 roku objął stanowisko Dyrektora Generalnego (COO) przejmując dodatkowo odpowiedzialność za produkt oraz koordynację zarządzania operacyjnego całej grupy. W styczniu 2012 roku został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu Grupy Onet.pl SA.

    Jest zapalonym narciarzem, gra w piłkę siatkową. Uprawia czynnie wędkarstwo wyczynowe. W 2003 roku zdobył indywidualny brązowy medal Mistrzostw Świata i srebrny medal w drużynie, w 2005 roku zdobył drużynowe Mistrzostwo Europy.

    Jest żonaty, ma dwoje dzieci

  • Robert Bosch, Chief Sales Officer, Sociomantic

    Ma ponad dwunastoletnie doświadczenie w obszarze zarządzania w największych firmach internetowych. Obecnie odpowiada za strategię i przychody Sociomantic w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Przed dołączeniem do Sociomantic Bosch był dyrektorem w Google Niemczech, gdzie odpowiadał za biznes agencyjny na rynku niemieckim. Wcześniej pracował jako senior vice president of business development EMEA w firmie Grupon oraz w Axel Springer.

  • Thomas Brandhoff, Managing Director, Sociomantic

    Jako współzałożyciel i dyrektor zarządzający Thomas odpowiada za rozwój handlowy i organizacyjny Sociomantic, koncentrując się na nowych możliwościach rynkowych, kluczowych rekrutacjach, zwiększeniu globalnej sprzedaży oraz zarządzaniu działem obsługi klienta w ponad 60 krajach. Dla w pełni samodzielnie finansowanego start-upu, jakim był Sociomantic, najważniejszym celem na przestrzeni ostatnich czterech lat było doskonalenie produktów i usług firmy, poprzez dostarczanie i sprzedaż innowacyjnej i skutecznej technologii, która spełnia potrzeby klientów. Dziś Brandhoff jest jednym z kluczowych menedżerów odpowiadających za strategię i rozwój firmy, trzymającym rękę na pulsie tej ciągle zmieniającej się branży.

    Poza pięcioletnim doświadczeniem w budowaniu oraz zarządzaniu Sociomantic, Thomas pochwalić się może także doświadczeniem w zanox, gdzie pracował jako Global Industry Manager. Ma dyplom z zakresu biznesu i administracji Uniwersytetu Hertfordshire w Anglii.

  • Tomasz Musiał, Regional Manager CEE, SmartAdserver

    Z rynkiem reklamy internetowej związany od 11 lat. Od marca 2013 jako Regional Manager CEE odpowiada za rozwój Smart Adserver w regionie Europy Środkowo-Wschodniej z akcentem na reklamę display, mobile i wideo. Jako specjalista na rynku RTB posiada szerokie doświadczenie w zakresie optymalizacji i maksymalizacji przychodów wydawców internetowych z kanału programmatic.

    Aktywny uczestnik prac Internet Advertising Bureau Polska w grupach roboczych SEM/SEO oraz Adservery, członek kapituły i jury IAB Mixx Awards&Conference. Prezenter licznych konferencji w Polsce (m.in. AdStandard; Mobile Trends Conference; Internet Poland conference and fairs; AdUniverse; SEM Standard) oraz za granicą (m.in. WebIT, Bułgaria; Internet Hungary; dPAD, Romania; Romanian Newmedia Conference). Autor publikacji na temat reklamy internetowej w branżowych wydawnictwach t.j. Interaktywnie.com, roczne raporty i poradniki IAB, Marketing w Praktyce, Informedia Polska.

    Wcześniej pracował m.in. jako Business Development Director w NetSprint.pl, Managing Director w BusinessClick.com (Grupa Money.pl) oraz w IBM Deutschland w Stuttgarcie jako analityk biznesowy.

    Ukończył Arhus School of Business w Danii na kierunku Business Performance Management oraz Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest stypendystą Wirtschaftuniersität Wien w Austrii. Jest fanatykiem squasha, dodatkowo uzależnionym od snowboardu i kite-surfingu.

  • Stefan Konopatzki, CMO, Stilago

    Stefan Konopatzki jest Dyrektorem Działu Marketingu w Stilago, międzynarodowej firmy odzieżowej e-commerce, obejmującej 14 krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Stefan sukcesywnie wdraża nowe rozwiązania marketingu bezpośredniego w całym regionie Stilago CEE, prowadzące do wzrostu sprzedaży oraz budowania lojalności klientów wobec marki. Do dokonań Stefana należy wdrożenie unikalnej startegii komunikacji z klientami Stilago, przy wykorzystaniu opracowanego systemu eCRM. eCRM działa w oparciu o najlepsze wypracowane praktyki Grupy, jest niezwykle responsywny na potrzeby klientów, stał się motorem wzrostu dla całego regionu.

  • Paweł Ostrowski, Digital Projects & e-Commerce, nc+

    Od samego początku swojej pracy był związany z Internetem. Główną część swojego doświadczenia zdobył w firmie Samsung Electronics Poland, gdzie przeszedł wszystkie szczeble hierarchii: od WebMastera, przez Specjalistę, aż po Szefa Pionu Online zajmującego się kompleksowo strategią firmy w sieci. Po ponad 7 latach współpracy z Samsungiem, przeszedł do platformy nc+ na stanowisko Dyrektora ds. Projektów Internetowych i e-Commerce, aby rozwijać kluczowy dla firmy obszar, jakim jest komunikacja internetowa. W nc+ odpowiada za serwisy i aplikacje internetowe, abonenckie i tematyczne, działania związane z subscribers e-Commerce oraz za kampanie internetowe.

  • Dylan Slaney, Head of Brand UK & Tesco Markets , dunnhumby

    Dylan jest ekspertem w tworzeniu wartości biznesowej i przewagi konkurencyjnej poprzez formowanie spersonalizowanych komunikatów z wykorzystaniem "Big Data" i rozwiązań cyfrowych. Ma 12-letnie doświadczenie w dziedzinie handlu i mediów, pracował zarówno po stronie klienta (Sara Lee, Remington, Entertainment UK), jak i po stronie dostawcy i agencji (The Creation Agency). Na obecnym stanowisku Slaney skupia się na rozwoju i wdrożeniach propozycji dunnhumby dla marek w Wielkiej Brytanii i Tesco Markets.

  • Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer, ZenithOptimedia Group

    Konsultant i strateg związany z branżą nowych mediów i e-marketingu. Członek zarządu IAB Polska w latach 2010-2013. Przez wiele lat pracował w dziale mediów interaktywnych w domu mediowym Mindshare, gdzie współtworzył strategie takich marek jak Ford, Volvo, Nike, Samsung, VW Bank, IBM, Lenovo. Odpowiadał również za innowacje w mediach cyfrowych i komunikacji online. W latach 2009-2013 związany z Naszą Klasą, gdzie zarządzał obszarami marketingu oraz danych. Bezpośrednio odpowiadał za pracę zespołów: komunikacji marketingowej, hurtowni danych, wewnętrznych badań i analiz marketingowych oraz za agencję badań rynkowych Research.NK działającą w ramach spółki.

    Obecnie Dyrektor Strategiczny w ZenithOptimedia Group, gdzie odpowiada za obszar planowania strategicznego i komunikację zintegrowaną (online i offline).

    Autor projektów badawczych, publikacji naukowych i branżowych. Prelegent licznych szkoleń i seminariów. Wykładowca tematyki związanej z mediami cyfrowymi i marketingiem relacyjnym na kursach Management, Akademia Strategicznego Przywództwa oraz Akademia Innowacji organizowanych przez ICAN Institute (Harvard Business Publishing). Zainteresowania badawcze skupia na wpływie rozwoju technologii na ludzi i biznes.

    Absolwent politologii i socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, niepoprawny optymista co do ukończenia doktoratu o modelach rozprzestrzenienia informacji w nowych mediach.

  • Urszula Szymczyk, Marketing Activation Manager My Coke Teens, Coca-Cola

    Pasjonatka marketingu, menedżer z 10-letnim stażem. Ukończyła studia na kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej. Pracowała z największymi markami takimi jak Marlboro, Activia, Red Bull czy Coca-Cola. Pierwsze kroki stawiała w Philipie Morrisie z marką Marlboro. Uczestniczyła we wprowadzeniu Activii na rynek. Dalsze kroki to firma Red Bull i marka Bullit. Urszula ma także doświadczenie z branży. Obecnie pracuje w The Coca-Cola Company i odpowiada za markę Coca-Cola. Uwielbia dalekie podróże, gotowanie orazkryminały, zagadki logiczne i gry planszowe.

  • Jan Wittek, Head of Client Development, Google

    Jako Head of Client Development Jan Wittek odpowiada za Google DoubleClick Ad Exchange (ADX) w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. DoubleClick Ad Exchange pozwala na zakup i sprzedaż powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w bardziej efektywny i łatwy sposób.

    Przed przejściem do Google, Jan Wittek był odpowiedzialny za strategię, fuzję i przejęcia w grupie zanox, największym podmiocie affiliate marketingu online w Europie. Karierę zawodową rozpoczął w firmie doradztwa międzynarodowego A.T. Kearney, gdzie doradzał klientom z obszaru mediów, komunikacji i przemysłu high-tech w zakresie strategii, marketingu i zagadnień handlowych.

  • Marcin Winkler, Head of Internet Marketing, Play

    Marcin Winkler kieruje zespołem Marketingu Internetowego w P4 (Play). Przewodzi inicjatywom z obszarów: komunikacji marketingowej online, social media, performance marketing, ecommerce, UX oraz usability i rozwoju portalów.

    Wcześniej przez wiele lat związany z branżą reklamy jako Account Director a następnie Managing Director w domu mediowym OMD. Prowadził również liczne projekty jako doradca zarządów wiodących firm z branż: Telekomunikacja, FMCG, Usługi Finansowe i Motoryzacja. Marcin Winkler posiada rozległe doświadczenia w zakresie efektywności działań marketingowych i optymalizacji ROI. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu interaktywnego w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych, speaker podczas licznych konferencji branżowych w kraju i zagranicą, juror Effie.

    Marcin Winkler zdobył tytuł MBA University of Chicago Booth School of Business (2011), studiował również na warszawskiej SGH i wydziale Psychologii UW.

  • Maciej Wyszyński, Managing Director Central & Eastern Europe, Sociomantic

    Jako Dyrektor Zarządzający rynkami Europy Środkowo-Wschodniej w Sociomantic, Maciej Wyszyński odpowiada za strategię, sprzedaż oraz rozwój firmy w regionie, a także za nadzór nad relacji z klientami. Wcześniej pracował jako niezależny konsultant na rynku CEE. Przedtem, w 2008 roku, jako szef zanox był odpowiedzialny za otwarcie biura w Polsce. Pracował także w serwisie eBay w Berlinie.

Na Digital Marketing Heroes przybędą nie tylko bohaterowie branży online. Będą także superbohaterowie z kręgów muzycznych! Energetycznymi dźwiękami podzielą się z nami zespoły Archeo (Natalia i Paulina Przybysz) i Night Marks Electric.

Poznajcie naszych MUSIC HEROES!
Archeo to kolektyw dwóch sióstr Przybysz. Natalia i Paulina kryją się za składami takimi jak Sistars, Natu, Pinnawela, Rita Pax, Shy Albatros, Minimal. Ich muzyka to świeża mieszanka soulu, hip-hopu i elektroniki.
Listen NOW

Night Marks Electric Trio tworzy trzech muzyków z Wrocławia. W swoich utworach zespół zaciera granice pomiędzy hip-hopem, soulowym dziedzictwem, a najświeższymi brzmieniami muzyki elektronicznej.
Listen NOW

Poczujcie energię połączonych mocy Archeo&Night Marks Electric!

Do zobaczenia pod sceną!