Jak przywiązać do marki klienta w 2017 roku?

61 proc. zadowolonych z zakupów konsumentów podzieli się tą wiadomością z rodziną i przyjaciółmi. Lojalni klienci kupują o 90 proc. częściej i wydają 60 proc. więcej jednorazowo na zakupy niż osoby po raz pierwszy odwiedzające witrynę sklepu. Eksperci przewidują, że budowanie strategii lojalności konsumenta stanie się jednym z kluczowych trendów w e-reklamie w 2017 roku. Co zrobić, aby klient odpowiadał zaangażowaniem na działania marki, a nawet zachęcał swoim przykładem innych do zakupów?

Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile

Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami. Okres przedświąteczny to tradycyjnie już czas, kiedy marketerzy niemal dwoją się i troją, aby odpowiednio wspomóc sprzedaż. W tym roku powinni pamiętać, że już ponad połowa światowych wyszukiwań pochodzi z urządzeń mobilnych. W Polsce za pośrednictwem smartonów i tabletów zakupy robi już 37% internautów, z czego aż 13% ogranicza się wyłącznie do kanału mobile.