CRM w służbie marketerom

CRM stanowi syntezę procesów biznesowych przy zastosowaniu nowych technologii, których głównym celem jest budowanie długofalowych relacji i zrozumienie klienta. Początkowo był narzędziem stricte sprzedażowym, obecnie rośnie jego znaczenie również w marketingu. O kluczowych trendach w CRM, które mają znaczący wpływ na branżę reklamową, opowiada Mariusz Pawełczyk, Commercial Director CEE w Sociomantic Labs.

5 wskazówek jak wypromować aplikację mobilną

3/4 Polaków korzysta z aplikacji mobilnych. Możliwość wykonania szybkich płatności w aplikacji sprawia, że coraz więcej użytkowników decyduje się na spontaniczne zakupy. Wydają średnio o 1/3 więcej niż konsumenci korzystający z m-strony, choć wciąż jeszcze o 1/5 mniej niż klienci kupujący online za pośrednictwem laptopa czy komputera stacjonarnego. Głównym problemem dla marketerów i sprzedawców jest jednak skłonienie internautów do aktywnego korzystania z aplikacji. Eksperci radzą w jaki sposób efektywniej promować aplikację mobilną.

10 przykazań…reklamy programmatic

Dzięki technologii programmatic marketerzy mogą osiągnąć imponujące wyniki kampanii reklamowych. Spersonalizowane i odpowiednio dopasowane reklamy angażują nawet trzy razy bardziej niż standardowe reklamy. Jednak aby osiągnąć takie efekty, nie wystarczy po prostu przeprowadzić kampanii z wykorzystaniem zaawansowanej technologii oraz danych. Trzeba jeszcze wiedzieć, jak najskuteczniej wykorzystać ich potencjał. Oto 10 przykazań dla każdego marketera, który chce z sukcesem prowadzić spersonalizowane kampanie z wykorzystaniem programmatic.

Inwestycje.pl: Lepsze wyniki w e-biznesie dzięki programmatic

Spersonalizowane reklamy i zakup powierzchni reklamowych w modelu programmatic buying najczęściej wykorzystują sklepy internetowe. Jednak bardzo dobre wyniki innych sektorów uświadamiają, że nie jest to technologia zarezerwowana tylko dla e-handlu. W jakich branżach biznesu internetowego reklama spersonalizowana pozwala uzyskać znacznie lepsze efekty i dlaczego?

NowyMarketing.pl: Kto się boi AdBlocka?

Niemal 40 proc. polskich internautów blokuje reklamę internetową, co stanowi jeden z najwyższych wyników, jeśli chodzi o odsetek blokujących na świecie. Eksperci z branży reklamowej już zaczęli szacować globalne straty ponoszone z tego powodu przez wydawców – 25 mld dolarów do końca 2016 roku, a do 2020 roku – 35 mld dolarów. Czy ze stale rosnącego w siłę trendu do blokowania reklam może dla branży wyniknąć jednak coś dobrego?